- Podawane ceny są kwotami netto, należy do nich doliczyć podatek VAT.
- Zawarcie umowy następuje poprzez wysłanie zamówienia w formie elektronicznej (e-mail) lub w formie papierowej.
- Warunki płatności uzgadniane są dla każdej transakcji w oparciu o historię zakupów i rodzaj zamówionego towaru.
- Wszystkie braki i wady muszą być zgłoszone w terminie 48 godzin od daty dostawy.
- Każdy zniszczony w czasie transportu produkt musi zostać zgłoszony wraz ze skargą przesłaną wcześniej do Przewoźnika oraz ze zdjęciami uszkodzonego pudełka/opakowania.
- W przypadku odstąpienia od umowy zamawiający zobowiązany jest do zapłaty całkowitej wartości zamówienia.
- Produkty niestandardowe wymagają akceptacji prototypu.
- Próbki większości produktów są dostępne na zamówienie.
- Każde zmiany w zamówieniu, które właśnie zostało wysłane (np. zmiana adresu załadunku) mogą skutkować dodatkową opłatą.
- Zwrot dostarczonych produktów.
a) Co do zasady, zwroty produktów nie są akceptowane.
b) W szczególnych przypadkach, możliwy jest zwrot standardowych produktów po uprzednim uzgodnieniu z Działem Sprzedaży.
c) w przypadku b) klient będzie obciążony kosztami manipulacyjnymi w wysokości 25% wartości towaru. Klient pokrywa również koszty zwrotu towaru.
- Produkty objęte są roczna gwarancją, chyba że inny okres gwarancji określony jest w specyfikacji produktu.
- Każdy użytkownik powinien ocenić we własnym zakresie przydatność produktu do określonego celu i ponosi całe ryzyko i odpowiedzialność z tym związaną. Ponieważ istnieje szereg czynników, znanych wyłącznie użytkownikowi, które mogą wpływać na wykorzystanie, skuteczność i cechy zewnętrzne produktów, konieczne jest by użytkownik ocenił, czy produkt nadaje się do określonego celu oraz planowanego sposobu wykorzystania.
- Firma Rotomat sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za żadne szkody wynikające z nieprzydatności produktu do określonego celu.